Refusjons- og returpolicy

 

- RETUR OG ANGRERETT

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til
du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.
Send en mail innen tiden for angrefrist (14 dager)
til post@abelinterior.no om at du vil returnere varen(e).

For møbelbestillinger, Spesialbestillinger ( som produseres etter bestilling) og bestillinger av stoff, så anses dette som et tilvirkningskjøp og er unntatt i § 22E, varer som produseres/tilvirkes etter kundes spesifikasjon. Flere av våre møbler tilvirkes etter bestilling, og er ikke lagervare.

Det er derfor ingen angrerett ved kjøp av møbler, eller stoff som er klippet/bestilt på mål, dette er unntatt fra angrerettsloven i punkt E. Dette gjelder særlig interiør fra IBride.

Vi tilbyr ikke retur på hudpleieprodukter, kosmetikk eller smykker.

Returpakker sendt i oppkrav tas ikke imot.

Husk at uavhentet pakke ikke regnes som bruk av angreretten.

Returneres pakken til oss uten at du har hentet denne har ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å gå fra avtalen.

Hentes ikke pakken innen fristen og pakken returneres til oss, vil du få et gebyr på 300 kr. Gebyret dekker fraktkostnader frem til deg og tilbake til oss igjen, samt vår behandling av saken.

Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
ABEL CONCEPT AS
CO/ Ann Kristin Holstad
St.Olavsgate 11
4005 STAVANGER

Angreskjema mal

Nedenfor kan du laste ned og tilpasse dit angreskjema.

Last ned angreskjema ..her


Reklamasjon
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen,
avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen
av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade skal skaden meldes inn samme dag som varene mottas.